HTML

Vonat alkatrészeket vegyenek

2010.02.18. 13:55 | soviet80 | komment

Ez rövid bejegyzés lesz, mert az álom is rövid volt, nem is emlékszem sok mindenre belőle. Egy olyan cégnél melózom, amelyik havonta kiad egy flyert (szóróanyagot) mindenféle elektronikai cuccokkal. Néha nekem is foglalkoznom kell vele, de igazából ez nem az én feladatom. Cégünk marketinges leányzója az egyik aki a flyer összeállításával tevékenykedik, róla szól az álom.

Nem emlékszem már hogy az álmom honnan kezdődik, de azt tudom hogy a XVII. kerületi, Ferihegyi úton utaztunk ketten egy platós kocsi hátulján, és éppen a síneken haladtunk át, amikor arról beszélt nekem hogy milyen fantasztikus ötletet talált ki. Körülnézett a piacon, és úgy látta hogy az elektronikus cuccoknak leáldozott, az új menő slágertermékek a leselejtezett vonat alkatrészek lesznek. Nem igazán értettem hogy mire gondol, de megmutatta. Készített egy több lapos szóróanyagot mindenféle leselejtezett vonat alkatrészekkel. Volt ott minden, vonat tengelyétől kezdve a belső ülésekig minden. Nem osztoztam a lelkesedésében, el is mondtam neki hogy szerintem hülye ötlet, de ő hajthatatlan volt, és azt mondta hogy ezt bizony benyújtja a főnökségnek, mert nagyot kaszálhatunk rajta. Legyen úgy :)
 

süti beállítások módosítása