HTML

Hot-dog

2010.03.26. 10:00 | soviet80 | komment

2010. március 26.

Álmomban a lakóhelyemhez közeli iskolában ballagás volt. Ebben csak annyi az érdekes hogy a valóságban ez egy általános iskola, álmomban viszont gimnázium volt. Sok lány járt oda és én meg akartam nézni őket, ahogy elballagnak... mellettem :) Csak először el kellett mennem a ballagás miatt szervezett vásárra, ahol a szülők és rokonok ajándéktárgyakat vehettek az iskola emblémájával. Én egy hot-dog standon dolgoztam volna, amit a szüleim béreltek ki. Biciklivel indultam el otthonról, elhaladtam a suli mellett, ahol már láttam hogy a lányok kezdenek gyülekezni a szép fekete szoknya, fehér ing ruhácskáikban. Odaértem a hot-dog standhoz, ahol már várt egy néni, aki azt mondta hogy a szüleim vették fel oda melózni. Na ennek én nagyon megörültem, mert így legalább ott hagyhattam őt, én meg bámulhattam a lányokat. Viszont a gép nem működött, először meg kellett javítanom. Mint kiderült, megtelt a gép egy része esővízzel, és azt kellett leeresztenem. Miután ez megvolt (csak pár mp-ig tartott), körülnéztem és már nem volt ott senki. Sem az árusok, sem a szülők, sem a ballagók. Mindenki eltűnt, vége volt a ballagásnak, és én lemaradtam róla. Szomorúan tekertem hazafelé, amikor megláttam az egyik lányt a suliból. Éppen egy ajtón engedett ki egy fiatal, geek kinézetű srácot aki imbolyogva indult el, feltételezhetőleg hazafelé. A lány közben mondogatta neki, hogy milyen jó volt vele az éjszaka, egy vadállat volt, soha jobb még nem volt neki. A srác elhitte, mosolygott. Mikor már elég messze volt, a lány elmondta nekem hogy nem volt semmi a sráccal, egyszerűen csak elkábították, és azt hazudták neki hogy volt valami az éjszaka. Lefeküdni nem szeretett volna a sráccal, de kedves akart lenni hozzá, és inkább ezt az ártatlan hazugságot választotta. Ennél többre sajnos nem emlékszem.
 

süti beállítások módosítása