Megint álmodtam...

Változóan frissülő blog furcsa álmokról.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Választási kampány alatt történt...

2010.02.26. 10:18 | soviet80 | komment

2010 február 26.

Erre nem tudok mit írni, nem szoktam Mesterházyra gondolni, nem érdekel a politika sem.

Ebben az álmomban egy kameramann voltam, akinek az volt a feladata hogy az esti híradónak felvegye Mesterházy Attilát, amint a választási kampány közepén meglátogat egy várost, hogy ott az MSZP mellett kampányoljon. Csak ketten voltunk, én és Ő, jártuk a várost, miközben arról beszélt hogy mennyire nincs pénze ennek a városnak, és ha Ők kerülnek hatalomra, akkor majd lesz. Hogy megmutassa mire gondolt, benéztünk a Polgármesteri hivatalba, és felmentünk a második emeletre, ahol útleveleket állítottak ki. Hatalmas tömeg fogadott minket, mindenki útlevelet igényelt, de nem tudom miért. Egy néni volt éppen a soros, amikor megérkeztünk. Ott bent mondta Mesterházy hogy a hivatalban nincs víz, mert nem tudták fizetni. Mindenki szomjas volt. Nem sokkal később hallom hogy az ügyintéző elkezd a nénivel ordítozni, hogy "az előbb ivott a vízemből, most meg eszik a bablevesemből, hogy képzeli ezt?". Aztán odaadta neki az elkészült útlevelet, hogy menjen el.
Mi is elindultunk lefelé, az első szinten viszont belebotlottunk pár emberbe, akik üres poharakkal közelítettek felénk és azt mondogatták hogy szomjasak. Nem tudtunk mit kezdeni velük, gyorsan kimentünk az épületből, sétálgattunk az utcán, akkor mentünk el az MTV híradós autója mellett, ekkor tudtam csak meg az álmomban hogy melyik tv-től is jöttem.
Mesterházy azt mondta hogy húzódjunk be egy kapualjba, hogy kicsit nyugtunk legyen a tömegtől. Úgy is tettünk. Én letettem a kamerát, ő közben rágyújtott. Akkor vettem észre, hogy a kapualj nem egy házhoz vezet, hanem egy másik utcához, amit éppen kiköveztek munkások, csak éppen iszonyúan lassan és rondán. Mondtam is hogy ezt fel kell venni, bizonyítani hogy ebben a városban tényleg nagyon rosszul mennek a dolgok. A távolban 2 munkás épített valamit téglákból. Erre elég pontosan emlékszem: az autó az elején egy nagy téglahalom volt még csak, nem volt egyáltalán autó alakja, de láttam hogy a nagy része már kész, az egyik munkás meg éppen a motorháztető részét emelte be. Egy kb 70cm x 70cm darabot tartott a kezében, nem volt pontos formája, összevissza volt téglákból összerakva, de amikor a helyére illesztette, akkor hírtelen hófehér fiat 500-as lett belőle. Az másik munkás ezután kalapáccsal munkálta meg a motorháztetőt. Közben eleredt az eső, a kapualj átváltozott buszmegállóvá. Jött egy gyerekcsoport, akik megvárták a buszt, és felszálltak. Valahol itt ébredtem fel.

süti beállítások módosítása