Megint álmodtam...

Változóan frissülő blog furcsa álmokról.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Batman és a lopott bicikli

2010.02.18. 13:33 | soviet80 | komment

2009 november 27.

1 év alatt kétszer is kiutaztam angliába, hogy ott töltsek 1 hetet ismerősökkel és kipihenjem a munka fáradalmait. Nagyon szép és tartalmas utazás volt mindkettő, gondolkoztam is rajta hogy le kellene telepedni, munkát kellene vállalni ott, valószínűleg ezért került bele álmomba anglia. De hogy Batman hogy jött???

Az álmom onnan kezdődött, hogy kimentem angliába és a biciklimet is magammal vittem. Jó kis Magellan Polaris, nagyon megszerettem, vigyázok rá, amennyire lehet. Kint találkoztam egyik volt szakközepes osztálytársammal (akit amúgy azóta nem láttam, mióta leérettségiztem, nem is tartom vele a kapcsolatot, nem szokott eszembe jutni), meg még egy sráccal akire nem emlékszem ki volt. Este beszélgettünk egy utcában, ahová mindenki kerékpárral jött. Rövid beszélgetés után el akartunk menni valahová, a többiek biciklire pattantak és elindultak, én meg mentem utánuk gyalog, kezemben a kerékpár sisakkal. Pár méter után tűnt csak fel, hogy sétálok, és a biciklimet ott hagytam abban az utcában, ahol voltunk, kitámasztva. Mire visszaértem természetesen a bringa már nem volt ott, valaki elvitte. Nézelődtem kicsit a környező utcákban, de persze nem találtam senkit és semmit. Osztálytársam mondta hogy semmi gond, van egy csapat akik vissza tudják szerezni nekem az én drágaságomat. Lementünk egy pincében található bárba, leültünk egy asztalhoz, ahol ült pár lány. Mint kiderült, ők szereznek vissza lopott cuccokat. Azt is megtudtam hogy a bicikliben volt GPS jelző (vajon ők honnan tudták, és egyáltalán hogy került bele, ki tette bele), és már mutatták is egy PDA-szerűségen hogy hol a biciklim. Hozzátették hogy veszélyes a környék, és csak éjfél után induljunk neki. Mondom ok, akkor én lefekszem aludni, majd keltsenek fel, mert mennék én is.
Na itt "jelenetváltás", egy félig lerombolt templomtornyot láttam, az egyik csaj a bandából ott bagózott, emlékszem hogy felnéz, a tető csak egy része volt már csak meg, és ott voltam én, Batman kosztűmben. Lerepültem a csajhoz és mondtam neki hogy velük tartok majd én is. Kicsit meglepődött :)
Megint jelenetváltás, és egy lakásban vagyok, már hétköznapi ruhában, és egy párocskával, akikkel indulnánk a biciklim keresésre. Kikevertek egy löttyöt és azt mondták hogy az láthatatlanná teszi őket. Magára öntötte és el is tűnt. Aztán jött a barátnője és azt is leöntötte, mire ő is eltűnt. Én meg ott álltam a konyhában egy asztal mellett és mondtam hogy indulhatnánk végre.
Erre az asztal alól hírtelen előbújt egy mexikói takarítónő (álmaimban általában ilyen lényegtelen infókat is tudok, pl hogy milyen országból jött), és bekapcsolta a takarítógépét, hogy akkor ő most hozzálát a porszívózáshoz. Kikapcsoltam, és mondtam neki hogy várja már meg míg elmegyünk. Azt mondta hogy már elment a tulaj és ő takarít, majd bekapcsolta megint. Én újra kikapcsoltam, és mondtam hogy dehát még itthon vannak. Azt mondta hogy nincsenek itthon és megint bekapcsolta hogy ő most takarít. Mint kiderült, a csaj akkor kezd takarítani, ha elmegy otthonról mindenki, és ha hazaérnek, akkor visszabújik asztal alá. De mivel a házigazdák láthatatlanok lettek, úgy érzékelte hogy nincs otthon senki, engem csak simán letojt. Valahol itt keltem fel.

süti beállítások módosítása