HTML

Van itt minden, kéremszépen...

2010.04.07. 17:04 | soviet80 | komment

2010. április 1.

Az álmom onnan kezdődött hogy ismerősökkel kiutaztam Prágába szilveszterezni. Már nem emlékszem kik voltak az ismerősök, de a történet szempontjából nem is volt fontos. Még a buli előtt el kellett mennem valahová, szóval felpattantam egy buszra, és Prága külvárosáig meg sem álltam. Ha jól emlékszem akkor a buszról le sem szálltam, ugyanazzal jöttem vissza. Úgy látszik nem lehetett fontos az az elintézendő dolog. Visszafelé viszont pár gyerek elkezdett játszani a kézifékkel, ami meglepő módon az utastérben volt elhelyezve, így bárki hozzáférhetett. A sofőr kijött a vezetőfülkéből és elkezdett balhézni a srácokkal. Közben a busz egy völgyes-dombos részen haladt éppen, és mindig amikor felért egy emelkedőre, a levegőbe emelkedett és repülni kezdett, majd szépen földet ért. Mindig egyre magasabbra és egyre messzebb repült.
Nekem hamar leesett hogy ha a sofőr itt van és balhézik a kölkökkel, akkor ki vezeti a buszt? Meg is kérdeztem tőle, mire azt válaszolta hogy a busz önműködő, elmegy magától... és valóban, mikor beértünk a lakott részre, magától lassított, majd megállt a nagy forgalomban. Huhh, ezt is megúsztuk.
Újabb snitt, és én már a busz lépcsőjén ültem, mellettem egy lánnyal. Nem beszélgettünk, nem is ismertem, de hírtelen megkérdezte hogy nem lenne-e kedvem vele szilveszterezni? Naná, vágtam rá azonnal.
Következő megállónál leszálltunk a buszról és egy kis utcába fordultunk be, ahol árusok kínáltak mindenféle szilveszteri kelléket. Az egyik árusnál mi megálltunk nézelődni. A szemem sarkából észrevettem egy srácot aki minket figyelt, és érdekes módon azonnal leesett Nekem mit akar.
- Ti engem ki akartok rabolni - mondtam a lánynak.
Tudtam. Biztos voltam benne. Éreztem hogy együtt van a sráccal, és hogy az a módszerük, hogy a lány leszólít fiúkat, elvezeti őket valahová, és együtt kifosztják őket.
Azonnal sarkon fordultam és elindultam le az utcán.
Nem kellett sokat sétálnom, hamar elérkeztem egy Mc Donalds étteremhez, ahová úgy gondoltam, bemegyek, bár nem voltam éhes. Az étteremben egy fiatal lány és egy srác dolgozott, vendégek kevesen voltak. Alighogy beléptem, odajött hozzám 3 tizenéves srác.
- Hogy hívnak? - kérdezte az egyik.
- CsG - mondtam én.
- GG? Mi az hogy GG? Én a nevedet kérdeztem! - förmedt rám.
- Mondom CsG, ez a nevem. - mondtam neki, majd hírtelen behúztam neki egyet.
Annyira meglepődtek mindhárman, hogy nem is tudtak hírtelen mit mondani, kifutottak az étteremből, én pedig az ablakból néztem ahogy az utcán végigfutnak időnként hátrafelé, az étterem felé nézve.
Tudtam hogy a megtorlás hamar következik, mert biztos voltam benne hogy egy banda tagjai voltak, ezért odakiáltottam a pult mögött álló fiúnak és lánynak, hogy azonnal menjenek haza, zárják be az éttermet. Én is éppen indulóban voltam, de már késő volt. Megjöttek. Volt náluk minden. Egy kisebb hadsereg is megirigyelte volna azt a felszerelést. Dzsipek, tankok, helikopterek vették körül az éttermet pillanatok alatt.
Én kimenekültem az étteremből, és egy közeli raktárban kerestem menedéket. Mint kiderült, a raktár valószínűleg a banda járműtelepe volt, mert ugyanazzal a harci felszereléssel találkoztam itt bent, amivel rám vadásztak odakint. Itt is volt harci tank, páncélos járművek, helikopterek, valamint kis és nagy kétlábú lépegetők. Én kiválasztottam az egyik lépegetőt és azzal indultam volna harcba, de sajnos ezt a csatát már nem álmodtam meg mert felébredtem.

süti beállítások módosítása