HTML

U.F.O.

2010.02.26. 09:44 | soviet80 | komment

2010. február 18.

Melóhelyen voltam, már sötét volt odakint, amikor észrevettük az ablakon kibámulva, hogy az égbolton feltűnik egy bolygó körvonala. Kollégák nem értették, de én tudtam, mert hallottam tv-ben hogy azon az estén az egyik távoli bolygót sokkal közelebb lehet látni, mint eddig bármikor. Nyílván mivel álomról van szó, teljesen "normális" dolog hogy egy olyan bolygó mint pl a jupiter ami alapból csak egy pont az égen, most betöltötte a fél égboltot. Pár pillanattal később viszont a bolygó az ablakunk előtt termett, de már csak 2 méteres átmérője volt, és inkább fénylő gömbnek tűnt. Azonnal tudtam hogy veszélyes, be akart jönni az ablakon, kolléga nyitotta volna ki, de én rászóltam hogy ne, mert veszélyes, odakint vákuum van, kiszippantana minket. A gömb közben leúszott az ajtó elé és átváltozott földönkívülivé, valami hatalmas 2 méteres, félelmetes lénnyé, és most onnan próbált bejönni. Én elordítottam magam hogy el kell menekülnünk innen, egy kötelet kötöttem az egyik oszlophoz az ablak közelében, majd kinyitottuk ablakot (persze a vákuum időközben eltűnt, normális volt a levegő), és szóltam kolléganőknek hogy kezdjenek kimászni. A marketingesünk és a pénzügyes lány kimászott az ablakon, utána én és a kolléga. Következő snittben már csak ketten voltunk kollégával és futottunk az utcán, menekültünk. Álmomban szerepelt két párt, vagy csoportosulás is, ezek mind a földönkívüliek ellen szervezkedtek, lényegében harcoltak ellenük, és azt is biztosra tudtam hogy az egyik párt nem annyira kegyetlen mint a másik... akármit is jelentsen ez, mert ez persze nem derült ki. Észrevettük kollégával hogy mögöttünk feltűnt a földönkívüliek kis csoportja, úgyhogy veszettül rohantunk egyenesen előre, majd hírtelen a kevésbé kegyetlen párt pár néhány emberébe botlottunk. Egy tiszt állt elől, és ő parancsolgatott a hátrébb lesben álló mesterlövészeknek. Mikor látta hogy mi nem vagyunk földönkívüliek, akkor hátraordított hogy ne lőjenek, de már késő volt, az egyik mesterlövész ellőtte a golyóimat, én összegörnyedve a földre feküdtem és itt ébredtem fel.

süti beállítások módosítása